Антикорозійний захист автомобіля

 

 

Корозія металу

 

  Агресорякий руйнує кузов автомобіля, намагаючись його знищити. Найдорожчим елементом машини є кузов, і як би не заспокоювали Вас продавці авто, найагресивнішим явищем, що руйнує Ваш автомобіль є корозія. Позбутися її практично неможливо, якщо вона вже з'явилася, (окрім заміни деталей), але її можна зупинити.

 

 Захист днища автомобіля має свою специфіку. Кузов завжди знаходиться в русі, на його діє вібрація і агресивне навколишнє середовище тож захист повинен бути міцним. На ринку пропонують чималу кількість консервантів. За призначенням їх розділяють на зовнішні і внутрішні. Зовнішні, здебільшого, являють собою суміші на різних основах: гума, бітум, каучук, полімери, інгібітори тощо.

 

І вітчизняні, і імпортні виробники використовують одні й ті самі склади. Всі вони мають свої плюси та мінуси, але, по суті, відрізняються вони лише за вартістю. Яким би не був антикор, головне його завдання – захист від корозії.

 

За роки роботи ми встановили, що всі ці консерванти непогані, якщо працюють у м'якому кліматі, тобто за перепадів температури не більше ніж за 30 градусів. Але в Україні температурний перепад становить понад 60 градусів (влітку + 30, взимку – 30)! Тому зі своїм завданням не справляються практично всі консерванти. Бітумна речовина, наприклад, починає тріскатися і осипатися як мозаїка. У матеріалах, де основою є полімери або гума, покриття починає відшаровуватися тощо.

На нашому СТО ви можете зробити якісне та швидке антикорозійне покриття автомобіля у будь-який час.

У нас ви можете зробити антикор для:


• седанів; • джипів; • кроссоверів; • бусів та ін.


  На нашому СТО

  обробка відбувається «на гарячу». Що це означає? Ми не розбавляємо консервант розчинником, а доводимо до рідкого стану нагріваючи його. Після додаванням ПВК у гарячому стані він наноситься під тиском. Таким чином він проникає у всі зварювальні шви та щілини. Після застигання утворюється «живе» покриття, яке не відшаровується і відрізняється чудовими водовідштовхувальними та шумопоглинаючими властивостями. За консистенцією як пластилін, при пошкодженні він здатний до «самолікування».

 

 

  Для обробки ми використовуємо не два, а три види консервантів:

  • — днище та колісні арки на основі каучук - бітумної мастики;
  • — пороги та лонжерони консервантом на основі ПВК (гарматно - військовий консервант);
  • — консервантом на основі воску (типу «мовіль») двох видів: безбарвний або з додаванням сріблячки – двері, капот і багажник.